قالیشویی در عسگریه اصفهان

قالیشویی ارکیده با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان اصفهان؛ خدمات قالیشویی در عسگریه اصفهان با سرویس دهی خدمات قالیشویی و رفوگری فرش های ماشینی و دست بافت دارد.

در عسگریه اصفهان

قالیشویی ارکیده ارائه دهنده خدمات قالیشویی فرش های ماشینی و دست باف در محدوده عسگریه اصفهان با سرویس رایگان رفت و برگشت جهت فاکتورهای بالای 700 هزار تومان می باشد . قالیشویی ارکیده فرش های شما مشتریان عزیز در عسگریه اصفهان را با بالاترین کیفیت و تمیزی همراه با ضمانت شستشو مجدد در صورت عدم رضایت و  رعایت موازین شرعی در آبکشی  فرش های ماشینی و دست بافت انجام می نماید.

قالیشویی در عسگریه یکی از مواردی است که همه ما در طول سال با آن سرو کار داریم. و انتخاب قالیشویی خوب در عسگریه برای شستشوی عالی و دقیق بسیار مهم است. قالیشویی های بسیاری فعالیت دارند اما داشتن تمامی المان های کمی و کیفی در شستشوی فرش، قالیشویی ارکیده در عسگریه را از سایر قالیشویی ها متمایز می نماید.

قالیشویی ارکیده در عسگریه از بهترین شوینده ها و با فرمولاسیون خاص بهره میگیرد. تمامی فرش ها در سالن های شستشوی مربوطه در دستگاه های مناسب شسته می شوند. بعد از شستشوی فرش، آب فرش ها توسط دستگاه های آبگیری، تا حد امکان گرفته می شود.

خشک کردن فرش ها پس از قالیشویی در عسگریه ، در گرمخانه مجهز به موتور های توربو انجام می شود. و پس از شستشوی فرش ها در محیط باز خشک نمی شوند تا از آلودگی محیطی به دور باشند. شرایط محیطی بر روند خشک شدن فرش ها تاثیر گذار نیست به همین سبب علت تحویل دادن فرش ها در قالیشویی ارکیده در عسگریه 3 روز کاری می باشد.

سرویس های قالیشویی در عسگریه و خشکشویی حتی در ایام تعطیل نیز فعال می باشند.

یکی از دغدغه‌های همیشگی ما ایرانیان شستشوی فرش‌های‌مان است. از آنجا که فرش در دکوراسیون ما نقش بسیار مهمی بازی می‌کند و البته ما ایرانی‌ها، مردمی همیشه تمیز و اهل نظافت هستیم، در فواصل زمانی کوتاه نیاز به شستشوی فرش پیدا می‌کنیم. اما همواره نگرانیم که شستشوی مداوم فرش‌ها باعث از بین رفتن آن‌ها شود. البته می‌دانیم که سپردن شستشوی فرش به یک قالیشویی خوب و استاندارد احتمال بروز مشکل برای فرش را به‌ حداقل می‌رساند. اما قالیشویی ارکیده در عسگریه اصفهان چه مشخصات و مزایایی دارد؟ اکنون برای شما برخی از مزایای قالیشویی ارکیده را شرح خواهیم داد:

اعلاشویی را با ما تجربه کنید

قطعا شما می دانید که کار شستن و خشک کردن فرش بسیار سخت، وقت گیر و مشقت بار می باشد. سختی هایی که در کار قالیشویی دستی و سنتی وجود دارد، در عدم شستشوی کامل فرش تاثیرگذار خواهد بود.

در مجموعه قالیشویی ارکیده در عسگریه و اعلاشویی در عسگریه ، هیچ گونه محدودیتی در شستن فرش وجود ندارد. علت این است که نیروی انسانی کافی برای شستشوی بدون نقص انواع فرش در مجموعه حضور دارند. در کنار آن، از تجهیزات پیشرفته به این منظور استفاده می گردد. در نتیجه بخشی از کار شستشوی فرش توسط تجهیزات پیشرفته صورت میگیرد.

اعلاشویی انواع فرش با رعایت تمام نکات و استانداردهای لازم در قالیشویی در عسگریه صورت میگیرد. منظور این است که تمامی خدماتی که در بخش قبل به آنها اشاره شد، برای فرش شما مرحله به مرحله انجام میشوند. به طوری که پس از تحویل فرش خود از قالیشویی در عسگریه، پاکیزگی آن را به خوبی احساس خواهید کرد.

خدمات قالیشویی ارکیده

  • استفاده از بهترین شوینده های درجه یک و نانوشویی ( برای اولین بار در شستشوی فرش)
  • استفاده از دستگاه های مجهز و روز دنیا در شستشوی فرش
  • پرسنل حرفه ای و ماهرترین رفوگر ها
  • ضمانتنامه کتبی برای تمامی خدمات
  • ارائه خدمات در ۷ روز هفته، حتی روزهای تعطیل رسمی
  • سرویس دهی در سراسر مناطق تهران، کرج و تبریز
  • شستشو و آبکشی تمامی فرشها به صورت اسلامی
  • امکان ثبت سفارش آنلاین در ۲۴ ساعت شبانه روز

قالیشویی ارکیده در عسگریه اصفهان

قالیشویی ارکیده در عسگریه اصفهان با شستشوی فرش با دستگاه‌ های تمام مکانیزه یا نیمه مکانیزه امکان آسیب به فرش را به حداقل ممکن می‌رساند. به‌ همین دلیل پیشنهاد می‌ شود حتما فرش‌ های دستباف و حساس به وسیله این دستگاه‌ها شسته شوند. از مزایای قالیشویی خوب در محدوده عسگریه، مجهز بودن به این دستگاه‌ها و استفاده از آن‌ها در مواقع ضروری و لازم است.

دانش تخصـصی در حوزه قالیشویی مکانیزه، اسـتفاده از مواد شـوینده با کیفیت و مناسب و بهره بردن از تجهـیزات و دسـتگاه‌های شستشوی پیـشرفته، در کنار تجربه بالای متخصصین ما در قالیشویی در عسگریه اصفهان ، باعث شده خیال شما از کیفیت بالای خدمات راحت باشد.

قالیشویی ارکیده ، خدمات قالیشویی در عسگریه با فرش های بسیار تمیز، تنها به شستشوی فرش و موکت نمی‌ پردازد. بلکه خدماتی مانند رفوگری و ریشه‌زنی را نیز پوشش می‌ دهد تا درصورت نیاز به تعمیر فرش‌ ها، شما بتوانید از این خدمات نیز بهره‌مند شده و فرش خود را تر و تمیز و تعمیر شده تحویل بگیرید. همچنین در قالیشویی عسگریه ؛ استاندارد خدمات دارکشی و پرداخت نیز انجام می‌شود تا پس از شستشوی قالی خود، با معضل پرزهای زائد آن‌ها مواجه نباشید.

از مزایای قالی‌شویی ارکیده باید به حمل و نقل فرش‌ها با کمترین آسیب اشاره کرد. قالی‌شویی ارکیده تمامی دغدغه‌های شما را در خصوص شستشوی فرش‌ های شما برطرف خواهد کرد. حمل و نقل نیز یکی از این دغدغه‌ها است.

ضمن اینکه از مزایای قالیشویی ارکیده، تحویل فرش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن حتی در پیک‌های کاری است. این مزیت باعث می‌شود تا روند کارهای نظافتی شما از نظم خارج نشود و طبق برنامه پیش برود.

قالیشویی در عسگریه، پیش از شستشوی فرش، آن را بررسی و معاینه کرده و از سلامتش اطمینان پیدا می‌کند. درواقع تشخیص برخی آسیب‌دیدگی‌ها در فرش کاری کارشناسانه است. قالیشویی ارکیده این معاینه را انجام داده و درصورت مشاهده هرگونه آسیب احتمالی و پنهان، آن را به شما اطلاع داده و درصورت نیاز فرش شما را ترمیم کرده و سپس آن را می‌شوید. ضمن اینکه به شما خواهد گفت آسیب ناشی از چه مشکلی بوده تا مجدد ایجاد نشود.

یکی از عواملی که در تحویل فرش شما در قالیشویی در عسگریه نقش دارد، زمان و فصل جمع‌آوری فرش‌ها است. معمولا در ۶ ماه اول سال بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت تحویل فرش طول می‌کشد.

در فصل پاییز تحویل فرش‌های قالیشویی در عسگریه ۲۴ تا ۴۸ ساعته خواهد بود. اما همانطور که می‌دانید، زمستان و نزدیک عید نوروز شلوغ‌ترین زمان برای قالیشویی‌ها است. معمولا فرش‌های شما در این زمان بین ۷۲ تا ۹۶ ساعت به دست شما خواهند رسید.

قالیشویی در عسگریه با توجه به جنس فرش هم در مدت زمان ارسال آن نقش دارد. معمولا فرش‌های ماشینی زودتر از فرش‌های دستباف و ابریشم تحویل داده می‌شوند.

در قالیشویی ارکیده، از شوینده‌های استاندارد و بی‌ضرر برای فرش‌ها استفاده می‌شود. کارشناسان در قالیشویی عسگریه بررسی می‌کنند تا درصورت حساسیت الیاف یک قالی به برخی شوینده‌ها، از آن‌ها برای شستشویش استفاده نشود. این دقت و توجه مانع از وارد آمدن آسیب به الیاف فرش‌ها تحت تاثیر شوینده‌های شیمیایی می‌شود.

قالیشویی ارکیده در عسگریه به عنوان بهترین قالیشویی عسگریه طبق زمان بندی اعلام شده شستشوی فرش و قالی شما را انجام خواهد داد. قالیشویی عسگریه سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ارائه دهد تا رضایت مشتریان خود را فراهم سازد.

همچنین در قالیشویی ارکیده در عسگریه اصفهان، خدمات خود را با قیمت مصوب اتحادیه قالیشویان اصفهان ارائه می‌کند. ضمن اینکه به تعرفه‌های خود پایند است و قیمت‌ها را در پیک‌ های کاری (مانند ماه‌ های آخر سال) افزایش نمی‌دهد. بلکه قیمت خود را کاملا مطابق خدماتش (استفاده از دستگاه های مکانیزه و شوینده‌ های مخصوص) اعلام می‌کند.

قالیشویی در عسگریه اصفهان به طور کلی قیمت شستشوی فرش معمولاً بر حسب متر مربع تعیین می شود. در واقع اتحادیه قالیشویی با تعیین قیمت هر متر مربع شستشوی انواع قالی و فرش، نرخ آن را مشخص می کند. سپس قالیشویی ارکیده در عسگریه اصفهان با در نظر گرفتن متراژ ، جنس فرش و نوع خدمات قیمت نهایی را به مشتریان اعلام می کنند. هر قالیشویی در عسگریه اصفهان که نرخی بیشتر از مقدار تعیین شده اتحادیه را از مشتری دریافت کند، مرتکب عملی غیرقانونی شده است و این موضوع از طریق اتحادیه و مراجع قانونی نیز قابل پیگیری می باشد.

در قالیشویی ارکیده در عسگریه اصفهان از طرف دیگر ابعاد فرش عامل مهم دیگری است که روی قیمت قالیشویی عسگریه مؤثر است. قیمت شستن فرش بر اساس هر متر مربع تعیین می شود و هر چقدر فرش شما بزرگ تر باشد، هزینه شستشوی آن نیز بیشتر خواهد بود. به طور کلی برای شستشوی فرش‌ها باید متراژ آن را بر قیمت تعیین شده بر اساس جنس فرش ضرب کنید تا قیمت نهایی حاصل شود. برای مثال برای احتساب قیمت شستن فرش 12 متری باید 12 را در عدد مشخص شده ضرب نمایید.

در قالیشویی ارکیده در عسگریه اصفهان عامل بعدی روش شستشوی فرش است. همان طور که می دانید برای شستن فرش از روش‌ها و تجهیزات مختلفی استفاده می شود. بنابراین انتخاب روش شستشو نیز می تواند عامل مهم دیگری بر قیمت قالیشویی باشد. از همین رو این موضوع نیز می توانید بر قیمت قالیشویی عسگریه تأثیر بگذارد. از طرف دیگر وجود لکه و آلودگی روی فرش‌های کثیف موجب می شود تا شستشوی فرش کمی سخت تر شود. به علاوه در این مواقع قالیشویی در عسگریه اصفهان باید برای از بین بردن لکه‌های فرش از شوینده‌های مخصوصی استفاده کنید و مراحل لکه برداری و رنگ برداری نیز به هزینه شستشوی فرش اضافه می شود.

کلیه خدمات شستشوی فرش ، شستشوی گلیم ، شستشوی موکت و روفرشی و کلیه خدمات جانبی فرش ، رفوگری و مرمت فرش و مبلشویی در اصفهان نیز در این مرکز قالیشویی عسگریه به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود.

یکی دیگر از هزینه‌هایی که به هزینه شستشوی فرش اضافه می شود، تعمیرات فرش است. این خدمات فرش که توسط اکثر قالیشویی‌های معتبر انجام می شود، خدماتی جداگانه نسبت به شستشو است که شامل پرز گیری، ریشه بافی ریشه زنی، شیرازه دوری، چرم دوری، دارکشی، ترمیم جای سوختگی، ترمیم پارگی و رفوگری می باشد. معمولاً در زمان تحویل فرش مشکل آن مشخص و هزینه رفع آن نیز تعیین می شود. از همین رو مشتری می تواند با خیال راحت فرش خود را به قالیشویی ارکیده در عسگریه اصفهان بسپارد.

در اینجا، مراحل مختلفی را که پس از دریافت فرش بوسیله مسئول پذیرش و تحویل آن به کارخانه تا ارسال مجدد آن برای مشتریان، بدون پرداختن به جزئیات فنی وشستشوی تکمیلی در قالیشویی در عسگریه که طی سالیان سال به تجربه به دست آورده ایم را به اطلاع می رسانیم.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی ارکیده در عسگریه اصفهان :

۱در کارخانه قالیشویی در عسگریه ، ابتدا فرش توسط کارشناسان مجرب، کارشناسی شده، در صورت سلامت و تأیید وارد مرحله شستشو می شود .در صورت عدم تائید کارشناس و وجود عیوب در سطح فرش، عیوب و هزینه های اصلاح آن به سمع مشتری رسیده ، از تصمیم مشتری مبنی بر اصلاح و رفع آسیب دیدگی قبل از شور ، ادامه کار بدون اصلاح آسیب دیدگی با مسئولیت مشتری،و یا ارجاع فرش معیوب بدون شور، آگاه می شویم.

۲خاک و گرد غبار و ذرات جامد از روی فرش برداشته شده، در صورت وجود گرد و خاک در مغز آن، فرش داخل خاک گیر مکانیکی قرار گرفته تا با چرخش دورانی، متن قالی از خاک تهی گردد.

۳رنگ‌های فرش از لحاظ پایداری و ثبات تست می شوند .

۴با جاری شدن آب روان فرش را کر اسلامی داده، آبکشی می کنیم (آبکشی از پشت و روی فرش الزامی است)

۵برای از بین بردن لکه های غیر پایدار و چربی های رونده،فرش با یک ماده شوینده، ملایم شسته می شود.

۶لکه های پایدار در این مرحله نمایان و آشکار می شوند .

۷همزمان ریشه ها به آرامی شستشو می شوند.

۸شستشوی کامل فرش با استفاده از مواد شوینده استاندارد آغاز و پس از خاتمه، مجدداً آبکشی انجام می گیرد.

۹در مرحله پایانی آب با فشار به روی فرش پاشیده و به کمک پاروهای مخصوص و جریان شدید آب، مواد شوینده باقی مانده را از لا به لای پرزها، الیاف و مغز فرش بصورت کامل خارج نموده، این عمل از زوایای گوناگون چندین بار تکرار تا فرش تهی از مواد شوینده شود. در صورت درخواست و سفارش مواد ضد بید به فرش زده می شود.

۱۰در مرحله آبگیری از دستگاه های آبگیری مکانیکی یا غلطکی استفاده می شود تا به کمک آن ۸۰تا ۹۰ درصد آب قالی گرفته و فرش برای مرحله بعدآماده گردد.

۱۱در این مرحله فرش جهت کنترل و بازرسی به دست ناظر کیفی سپرده می شود، پس از تائید، به محوطه حیاط کارخانه حمل و با پهن شدن آن از پشت بر روی شن‌های تمیز و پس از کشیدن برس بر روی سطح فرش در جهت خواب آن، زیر تابش نورخورشید قرار گرفته، تا ضمن خشک شدن تدریجی، نور آفتاب به میان الیاف آن نفوذ کرده و باعث از بین رفتن بید و کپک احتمالی گردد.

لذا بهترین زمان شستشوی فرش در فصول بهار و تابستان و پاییز می باشد چرا که در این فصول می توان از نورطبیعی خورشید جهت خشک نمودن و ازبین بردن بید استفاده نمود. هر چند این روش با مشکلات و معضلات عدیده همراه است و گذشته از طولانی شدن زمان شستشو ، حضور پر تعداد پرسنل فعال و مجرب را می طلبد که خود نیز مستلزم هزینه های گزافی می باشد. لیکن قالیشویی در عسگریه خود را همچنان ملزم و متعهد به اجرای این روش می داند، که این روش حفظ سلامت و کیفیت فرش را تضمین می نماید .