قالیشویی در شهرک نگین ملک شهر

قالیشویی اردیبهشت با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان اصفهان ؛ خدمات قالیشویی در شهرک نگین ملک شهر با سرویس دهی خدمات قالیشویی و رفوگری فرش های ماشینی و دست بافت دارد.

قالیشویی در شهرک نگین ملک شهر

قالیشویی ارکیده ارائه دهنده خدمات قالیشویی فرش های ماشینی و دست باف در محدوده شهرک نگین ملک شهر با سرویس رایگان رفت و برگشت جهت فاکتورهای بالای 700 هزار تومان می باشد . قالیشویی ارکیده فرش های شما مشتریان عزیز در شهرک نگین ملک شهر را با بالاترین کیفیت و تمیزی همراه با ضمانت شستشو مجدد در صورت عدم رضایت و  رعایت موازین شرعی در آبکشی  فرش های ماشینی و دست بافت انجام می نماید.

یکی از دغدغه‌های همیشگی ما ایرانیان شستشوی فرش‌های‌مان است. از آنجا که فرش در دکوراسیون ما نقش بسیار مهمی بازی می‌کند و البته ما ایرانی‌ها، مردمی همیشه تمیز و اهل نظافت هستیم، در فواصل زمانی کوتاه نیاز به شستشوی فرش پیدا می‌کنیم. اما همواره نگرانیم که شستشوی مداوم فرش‌ها باعث از بین رفتن آن‌ها شود. البته می‌دانیم که سپردن شستشوی فرش به یک قالیشویی خوب و استاندارد احتمال بروز مشکل برای فرش را به‌ حداقل می‌رساند. اما قالیشویی ارکیده در شهرک نگین ملک شهر چه مشخصات و مزایایی دارد؟ اکنون برای شما برخی از مزایای قالیشویی ارکیده را شرح خواهیم داد:

قالیشویی ارکیده در شهرک نگین ملک شهر

قالیشویی ارکیده در شهرک نگین ملک شهر با شستشوی فرش با دستگاه‌ های تمام مکانیزه یا نیمه مکانیزه امکان آسیب به فرش را به حداقل ممکن می‌رساند. به‌ همین دلیل پیشنهاد می‌ شود حتما فرش‌ های دستباف و حساس به وسیله این دستگاه‌ها شسته شوند. از مزایای قالیشویی خوب در محدوده گلستان، مجهز بودن به این دستگاه‌ها و استفاده از آن‌ها در مواقع ضروری و لازم است.

قالیشویی ارکیده با فرش های بسیار تمیز، تنها به شستشوی فرش و موکت نمی‌ پردازد. بلکه خدماتی مانند رفوگری و ریشه‌زنی را نیز پوشش می‌ دهد تا درصورت نیاز به تعمیر فرش‌ ها، شما بتوانید از این خدمات نیز بهره‌مند شده و فرش خود را تر و تمیز و تعمیر شده تحویل بگیرید. همچنین در قالیشویی ارکیده ؛ استاندارد خدمات دارکشی و پرداخت نیز انجام می‌شود تا پس از شستشوی قالی خود، با معضل پرزهای زائد آن‌ها مواجه نباشید.

از مزایای قالی‌شویی ارکیده باید به حمل و نقل فرش‌ها با کمترین آسیب اشاره کرد. قالی‌شویی ارکیده تمامی دغدغه‌های شما را در خصوص شستشوی فرش‌ های شما برطرف خواهد کرد. حمل و نقل نیز یکی از این دغدغه‌ها است.

ضمن اینکه از مزایای قالیشویی ارکیده، تحویل فرش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن حتی در پیک‌های کاری است. این مزیت باعث می‌شود تا روند کارهای نظافتی شما از نظم خارج نشود و طبق برنامه پیش برود.

قالیشویی در شهرک نگین ملک شهر، پیش از شستشوی فرش، آن را بررسی و معاینه کرده و از سلامتش اطمینان پیدا می‌کند. درواقع تشخیص برخی آسیب‌دیدگی‌ها در فرش کاری کارشناسانه است. قالیشویی ارکیده این معاینه را انجام داده و درصورت مشاهده هرگونه آسیب احتمالی و پنهان، آن را به شما اطلاع داده و درصورت نیاز فرش شما را ترمیم کرده و سپس آن را می‌شوید. ضمن اینکه به شما خواهد گفت آسیب ناشی از چه مشکلی بوده تا مجدد ایجاد نشود.

در قالیشویی ارکیده، از شوینده‌های استاندارد و بی‌ضرر برای فرش‌ها استفاده می‌شود. کارشناسان در قالیشویی بررسی می‌کنند تا درصورت حساسیت الیاف یک قالی به برخی شوینده‌ها، از آن‌ها برای شستشویش استفاده نشود. این دقت و توجه مانع از وارد آمدن آسیب به الیاف فرش‌ها تحت تاثیر شوینده‌های شیمیایی می‌شود.

همچنین در قالیشویی ارکیده در شهرک نگین ملک شهر، خدمات خود را با قیمت مصوب اتحادیه قالیشویان اصفهان ارائه می‌کند. ضمن اینکه به تعرفه‌های خود پایند است و قیمت‌ها را در پیک‌ های کاری (مانند ماه‌ های آخر سال) افزایش نمی‌دهد. بلکه قیمت خود را کاملا مطابق خدماتش (استفاده از دستگاه های مکانیزه و شوینده‌ های مخصوص) اعلام می‌کند.

در قالیشویی ارکیده در شهرک نگین ملک شهر به طور کلی قیمت شستشوی فرش معمولاً بر حسب متر مربع تعیین می شود. در واقع اتحادیه قالیشویی با تعیین قیمت هر متر مربع شستشوی انواع قالی و فرش، نرخ آن را مشخص می کند. سپس قالیشویی ارکیده در گلستان اصفهان با در نظر گرفتن متراژ ، جنس فرش و نوع خدمات قیمت نهایی را به مشتریان اعلام می کنند. هر قالیشویی که نرخی بیشتر از مقدار تعیین شده اتحادیه را از مشتری دریافت کند، مرتکب عملی غیرقانونی شده است و این موضوع از طریق اتحادیه و مراجع قانونی نیز قابل پیگیری می باشد.

در قالیشویی ارکیده در شهرک نگین ملک شهر از طرف دیگر ابعاد فرش عامل مهم دیگری است که روی قیمت قالیشویی مؤثر است. قیمت شستن فرش بر اساس هر متر مربع تعیین می شود و هر چقدر فرش شما بزرگ تر باشد، هزینه شستشوی آن نیز بیشتر خواهد بود. به طور کلی برای شستشوی فرش‌ها باید متراژ آن را بر قیمت تعیین شده بر اساس جنس فرش ضرب کنید تا قیمت نهایی حاصل شود. برای مثال برای احتساب قیمت شستن فرش 12 متری باید 12 را در عدد مشخص شده ضرب نمایید.

در قالیشویی ارکیده در شهرک نگین ملک شهر عامل بعدی روش شستشوی فرش است. همان طور که می دانید برای شستن فرش از روش‌ها و تجهیزات مختلفی استفاده می شود. بنابراین انتخاب روش شستشو نیز می تواند عامل مهم دیگری بر قیمت قالیشویی باشد. از همین رو این موضوع نیز می توانید بر قیمت قالیشویی تأثیر بگذارد. از طرف دیگر وجود لکه و آلودگی روی فرش‌های کثیف موجب می شود تا شستشوی فرش کمی سخت تر شود. به علاوه در این مواقع قالیشویی ارکیده در گلستان اصفهان باید برای از بین بردن لکه‌های فرش از شوینده‌های مخصوصی استفاده کنید و مراحل لکه برداری و رنگ برداری نیز به هزینه شستشوی فرش اضافه می شود.

یکی دیگر از هزینه‌هایی که به هزینه شستشوی فرش اضافه می شود، تعمیرات فرش است. این خدمات فرش که توسط اکثر قالیشویی‌های معتبر انجام می شود، خدماتی جداگانه نسبت به شستشو است که شامل پرز گیری، ریشه بافی ریشه زنی، شیرازه دوری، چرم دوری، دارکشی، ترمیم جای سوختگی، ترمیم پارگی و رفوگری می باشد. معمولاً در زمان تحویل فرش مشکل آن مشخص و هزینه رفع آن نیز تعیین می شود. از همین رو مشتری می تواند با خیال راحت فرش خود را به قالیشویی ارکیده در شهرک نگین ملک شهر بسپارید.